ご利用案内

"User Guide" for Order Flow.

ご注文の流れ

  • STEP1: New member registration.【新規会員登録】

      Please register as a new member first.
      最初に 新規会員登録を行って下さい。
  • STEP2: Log in to the site.【サイトにログイン】

      If you want to get all the information, please log in to the site with your registered password and email address.
      After logging in, the wholesale price of the product will be displayed and you can order the product from the
      shopping cart.
      * However, when searching for products, it is recommended that you do not log in because the display will be simple.

      全ての情報を得るには、ご登録いただいたパスワードとメールアドレスでサイトにログインして下さい。
      ログイン後は商品価格やオプション項目が表示されますので、ショッピングカートから商品をご注文いただけます。
      ※但し、商品検索時は、ログインせずにご利用頂くほうが「シンプルな表示」となり お勧めです。
  • STEP3: Select a product and add it to your shopping cart.
        【商品を選び、ショッピングカートに入れる】

      When you have finished adding the desired product (up to one type) to the cart, proceed to the order screen.

      ご希望の商品(一種類まで)をカートに入れ終えたら、注文画面へ進んでください。
  • STEP4: Confirm "Payment selection" and go to order.【決済方法を確認し注文へ】

      When you have finished adding the desired product (up to one type) to the cart, proceed to the order screen.
      Select the payment method (Rainbow or WBS / Indirect Cost Transfer), confirm and send the order details.

      ご希望の商品(一種類まで)をカートに入れ終えたら、注文画面へ進んでください。
      決済方法(Rainbow or WBS/Indirect Cost Transfer)を選択、注文内容を確定し、送信します。
  • STEP5: Order completed.【注文完了】

      You will receive an Order Memo email, so please check again.
      <note>
      For this system, the delivery address (*) will be displayed in "Order Memo mail" or "My page", but please ignore it.
      (*) Address entered when registering as a member.

      ご注文内容の控えメールが届きますので、改めてご注文内容をご確認ください。
      また決済方法で「社内資産の間接費振替」を選択された方は、当メールの指示に従って
      「間接費振替依頼書」の提出(ご返送)を願います。
      <注>
      本システムの都合上、注文の控えメールやマイページにて配送先住所(※)が表示されますが無視してください。
      (※)会員登録で記入した住所

  • ★Reference Link. 【参照リンク】